Ruben Gregorio
Ruben Gregorio
Dirección de correo verificada de estudiant.upc.edu - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
From expectations and needs of service customers to control chart specification limits
R Gregorio, P Cronemyr
The TQM Journal, 2011
212011
A case study of an integrated manufacturing performance measurement and meeting system
J Olivella, R Gregorio
Journal of Manufacturing Technology Management, 2015
102015
Organizational practices lean enterprises adopt to focus on value streams
J Olivella, R Gregorio
Journal of Enterprise Transformation 4 (4), 309-328, 2014
42014
Breaking The Customer Code: A Model to Translate Customer Expectations into Specification Limits
R Gregorio
32010
Organizational practices lean enterprises adopt to focus on value streams
R Gregorio García
Universitat Politècnica de Catalunya, 2014
1*2014
Case study: organizational aspects of the lean implementation at SOGEFI Filtration plant of Cerdanyola del Vallès, Spain
J Olivella Nadal, R Gregorio
2012
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–6