Dolors Plana-Erta
Dolors Plana-Erta
Profesora de contabilidad de los Estudios de Economía y Empresa, Universitat Oberta de Catalunya
Dirección de correo verificada de uoc.edu
Título
Citado por
Citado por
Año
The effectiveness of instructor personalised and formative feedback in an online setting: some unresolved issues
D Plana-Erta, S Moya, P Simo
Electronic Journal of e-Learning 14 (3), 196-203, 2016
37*2016
Usefulness of feedback in e-learning from the students’ perspective
MJ Martínez-Argüelles, D Plana-Erta, C Hintzmann-Colominas, ...
European Conference on e-Learning (ECEL) 11 (4), 283-292, 2013
182013
Usefulness of Z scoring models in the early detection of financial problems in bankrupt Spanish companies
MÀ Fitó Bertran, D Plana-Erta, J Llobet
Intangible Capital 14 (1), 162-170, 2018
122018
La importancia del feedback en un entorno virtual de aprendizaje
J Batalla-Busquets, D Plana-Erta, M Martínez Argüelles
Revista Oikonomics. Revista de Economía, Empresa y Sociedad.(1)(Dossier …, 2014
42014
Anàlisi d'estats financers
FC Planas, MJP García, DP Erta
UOC, 2009
42009
Las competencias transversales en los grados de los Estudios de Economía y Empresa de la UOC: guía de aplicación
MJ MARTÍNEZ-ARGÜELLES
Disponible online en: http://hdl. handle. net/10609/37861.(Fecha último …, 2013
32013
financial needs for a competitive business Model in the Knowledge Society
D Castillo-Merino, D Plana-Erta
International Journal of Knowledge Society Research (IJKSR) 1 (4), 69-79, 2010
32010
El feedback efectiu personalitzat en entorns virtuals: estudis des de la perspectiva estudiant-professor
D Plana Erta
Universitat Politècnica de Catalunya, 2016
22016
Financial Constrains for Innovative Firms: The Role of Size, Industry and ICT Uses as Determinants of Firms’ Financial Structure
D Castillo-Merino, J Vilaseca-Requena, D Plana-Erta
World Summit on Knowledge Society, 34-45, 2010
22010
Building an authentic e learning environment: the case of financial statements analysis
MJ Martínez-Argüelles, A Fitó, D Plana-Erta
DOI, 2018
12018
Interactive Feedback in Virtual Learning Environment-Video-Skills
JM Batalla-Busquets, C Hintzmann, MJ Martínez-Argüelles, D Plana-Erta, ...
Proceedings of the 11th European Confernece on e-Learning: ECEL, 37, 2012
12012
Restricciones financieras: un obstáculo a la innovación empresarial
DC i Merino, DP Erta
Harvard Deusto Finanzas y Contabilidad, 8-16, 2010
12010
Mòdul 1. Introducció a la comptabilitat
J Jorba Ribas, X Ibernon Vilaró, M Taboada González, ...
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2020
2020
Boosting employability through the use of Authentic Learning Scenarios
A Fitó Bertran, MJ Martínez-Argüelles, D Plana-Erta
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances, 75-83, 2019
2019
Building an authentic e-learning environment: the case of Financial Statements Analysis
MJM Argüelles, MAF Bertrán, DP Erta
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning …, 2018
2018
Students’ Perception of Satisfaction with Personalised Feedback Received from Instructors in an Online Environment
D Plana-Erta, S Moya, P Simo
E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare …, 2016
2016
Exercicis de l'estat de canvis en el patrimoni net i de l'estat de fluxos d'efectiu
FC Planas, J Pérez, DP Erta
Universitat Oberta de Catalunya, 2015
2015
Ejercicios del estado de cambios en el patrimonio neto y del estado de flujos de efectivo
FC Planas, J Pérez, DP Erta
Universitat Oberta de Catalunya, 2015
2015
Las competencias transversales en los grados de los Estudios de Economía y Empresa de la UOC: guía de aplicación
C Hintzmann Colominas, L Garay Tamajón, R Gonzàlez Cambray, ...
Universitat Oberta de Catalunya, 2014
2014
Les competències transversals als graus dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC: guia d'aplicació, febrer 2013
F Álvarez Gómez, X Baraza Sánchez, P Cortadas Guasch, ...
Universitat Oberta de Catalunya, 2014
2014
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20