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Isabel María Rosa Díaz
Title
Cited by
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Year
Gestión de precios
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Trust as mediator of corporate social responsibility, image and loyalty in the hotel sector
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Price knowledge: effects of consumers' attitudes towards prices, demographics, and socio‐cultural characteristics
I María Rosa‐Díaz
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Gestión de precios
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Madrid: Editorial ESIC, 2004
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Creating customer value through service experiences: an empirical study in the hotel industry
D Martín-Ruiz, C Barroso-Castro, IM Rosa-Díaz
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La calidad asistencial: concepto y medida
MMV Periñán, IMR Díaz
Dirección y organización, 2003
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Segmenting hotel clients by pricing variables and value for money
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Current issues in tourism 17 (1), 60-71, 2014
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Calidad percibida por el espectador de fútbol
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Revista de psicología del deporte 21 (1), 25-33, 2012
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Antecedents of the importance of price in purchase decisions
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Evaluación de los usos potenciales del Teberinto (Moringa oleífera) como generador de materia prima para la industria química
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Demand restrictions in price‐based decisions: managers versus consumers
I María Rosa Díaz
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Antecedents of the importance of price in purchase decision
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Revista de Administração de Empresas 51 (4), 2011
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Price assessments by consumers: influence of purchase context and price structure
IM Rosa Diaz
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Causes and consequences of academics’ emotions in private higher education institutions: Implications for policy and practice through the lens of Affective Events Theory
M Ghasemy, M Sirat, IM Rosa-Díaz, D Martín-Ruiz
Educational Research for Policy and Practice 20 (3), 367-393, 2021
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The roles of supervisory support and involvement in influencing scientists’ job satisfaction to ensure the achievement of SDGs in academic organizations
M Ghasemy, IM Rosa-Díaz, JE Gaskin
Sage Open 11 (3), 21582440211030611, 2021
152021
Determinantes y consecuencias de la efectividad de las promociones basadas en precios
IMR Díaz, FJR Cataluña
Cuadernos de Gestión 12 (2), 15-41, 2012
122012
La valoración y el conocimiento de los precios por la demanda
IM ROSA DIAZ
La valoración y el conocimiento de los precios por la demanda, 2001
122001
Promoting Sustainable Lifestyle Habits:“Real Food” and Social Media in Spain
M Segovia-Villarreal, IM Rosa-Díaz
Foods 11 (2), 224, 2022
112022
La distribución comercial y el comportamiento de compra de los consumidores
IMR Díaz, AN García, ECD de Castro
Esic market, 109-140, 2002
102002
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