Seguir
Camila Contreras
Camila Contreras
Dirección de correo verificada de uc.cl
Título
Citado por
Citado por
Año
Digital media use on school civic engagement: A parallel mediation model. [Medios digitales y participación cívica escolar: Un modelo de mediación paralela]
C Contreras, J Rivas, R Franco, M Gómez-Plata, BP Luengo-Kanacri
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación 31 (75), 2023
9*2023
Is Support for Feminism Enough for Change? How Sexism and Gender Stereotypes Might Hinder Gender Justice
G Jiménez-Moya, H Carvacho, B Álvarez, C Contreras, R González
Frontiers in psychology 13, 2022
62022
You get us, so you like us: Feeling understood by an outgroup predicts more positive intergroup relations via perceived positive regard
AG Livingstone, A Afyouni, N Vu, SL Bedford, I Kapantai, D Makanju, ...
Journal of Personality and Social Psychology, 2023
22023
Populism, Economic Distress, Cultural Backlash, and Identity Threat: Integrating Patterns and Testing Cross-National Validity
E Manunta, M Becker, VL Vignoles, P Bertin, E Crapolicchio, C Contreras, ...
Personality and Social Psychology Bulletin, 01461672241231727, 2024
2024
Dealing with (Legitimized) Inequality: The Role of Ingroup Support to Resist Social Disadvantage
G Jiménez-Moya, R Rodríguez-Bailón, R Spears, S de Lemus, ...
Psykhe, 2022
2022
¿Seguir al colegio o a los pares? El efecto de las normas sociales en las actitudes hacia la desigualdad de género.
G Jiménez-Moya, C Contreras, M del Río, S Paz
Calidad en la Educación, 44-56, 2022
2022
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–6