Follow
Luis Amador Hidalgo
Luis Amador Hidalgo
Loyola Behavioral Lab. Universidad Loyola Andalucía
Verified email at uloyola.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Olive oil tourism: Promoting rural development in Andalusia (Spain)
JM Arjona-Fuentes, L Amador-Hidalgo
Tourism management perspectives 21, 100-108, 2017
1212017
A new market segment for olive oil: Olive oil tourism in the south of Spain
G Vázquez de la Torre, J Arjona Fuentes, L Hidalgo
Agricultural Sciences 5 (3), 2014
982014
Inteligencia artificial y sistemas expertos
L Amador Hidalgo
Universidad de Córdoba, Servicio de Publicaciones, 1996
901996
El oleoturismo: una alternativa para preservar los paisajes del olivar y promover el desarrollo rural y regional de Andalucía (España)
MG Millán Vásquez de la Torre, LA Hidalgo, JM Arjona Fuentes
Revista de Geografía Norte Grande, 195-214, 2015
742015
Cognitive abilities and risk-taking: Errors, not preferences
L Amador-Hidalgo, P Branas-Garza, AM Espín, T García-Muñoz, ...
European Economic Review 134, 103694, 2021
502021
The Development of Basic Competencies for Sustainability in Higher Education: An Educational Model
F Hidalgo
US-China Education Review B 3 (6), 447-458, 2013
442013
Economic impact assessment of small-scale sporting events using Social Accounting Matrices: an application to the Spanish Football League
L Amador, P Campoy-Muñoz, MA Cardenete, MC Delgado
Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events 9 (3), 230-246, 2017
302017
La denominación de origen protegida" Los Pedroches" como ruta gastronómica del jamón ibérico: análisis del perfil del visitante y evolución futura
GMV Torre, L Amador, JMA Fuentes
Cuadernos de Desarrollo Rural 13 (77), 63-91, 2016
282016
Sustainable rural tourism in Andalucía: A Swot analysis
L Amador Hidalgo, JM Arjona Fuentes
International Journal of Advances in Management and Economics, 123-136, 2013
192013
Tequila tourism as a factor of development: A strategic vision in Mexico
G Millán Vázquez de la Torre, J Caridad y Ocerín, JM Arjona Fuentes, ...
Tourism and hospitality management 20 (1), 137-149, 2014
162014
Rural tourism in the South of Spain: An opportunity for rural development
L Amador Hidalgo, JM Arjona Fuentes
Modern Economy 5 (2), 152-160, 2014
132014
Rural Tourism in Natural Parks in Andalusia: An Analysis of the Demand of the Tourist Consumer.
G Vázquez de la Torre, J Arjona Fuentes, L Hidalgo
International Journal of Humanities and Social Science 3 (1), 2013
132013
La implantación de la Agenda 21 Local en las diferentes Comunidades Autónomas. Orígenes, evolución y valoración global del proceso
L Amador Hidalgo
Revista de fomento social 63 (250), 233-274, 2008
72008
El oleoturismo como factor de desarrollo en zonas rurales de Andalucía
L Amador Hidalgo
Revista de Fomento Social, 707-716, 2017
52017
Consistent and inconsistent choices under uncertainty: The role of cognitive abilities
L Amador, P Brañas-Garza, A Espín, T Garcia, A Hernández
Munich Personal RePEc Archive, 2019
42019
Tequila Tourism as a Factor of Development: A Strategic Vision in Mexico
G Millán, V de la Torre, JC y Ocerín, JMA Fuentes, LA Hidalgo
Tourism and Hospitality Management 20 (1), 137, 2014
42014
A Natureza e as Características do Turismo Rural Sustentável
GMV de la Torre, LA Hidalgo, JMA Fuentes
Rosa dos Ventos 4 (4), 556-574, 2012
4*2012
537. El paisaje agavero y la planificación turística sostenible. Un requisito para su permanencia como sitio patrimonio de la humanidad
LA Hidalgo, JMA Fuentes
Scripta Nova. Revista Electrónica de Geografía y Ciencias Sociales 20, 2016
32016
Cambio climático: el clima como bien común
L Amador Hidalgo
Universidad Loyola Andalucía, 2016
32016
Olive Oil Tourism: an alternative to conserve olive groves and promote rural and regional development in Andalusia (Spain)
MGM Vasquez de la Torre, L Amador Hidalgo, JM Arjona Fuentes
Revista De Geografia Norte Grande, 195-214, 2015
32015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20