Follow
Begoña Peral -Peral
Begoña Peral -Peral
Verified email at us.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Elderly and internet banking: An application of UTAUT2
J Arenas Gaitán, B Peral Peral, M Ramón Jerónimo
Journal of Internet Banking and Commerce, 20 (1), 1-23., 2015
2722015
Dirección de la fuerza de ventas
ECD de Castro, AN García, BP Peral
Esic Editorial, 2003
1362003
Elderly persons and internet use
MA Ramón-Jerónimo, B Peral-Peral, J Arenas-Gaitán
Social Science Computer Review 31 (4), 389-403, 2013
1332013
De la brecha digital a la brecha psicodigital: Mayores y redes sociales
B Peral-Peral, J Arenas-Gaitán, ÁF Villarejo-Ramos
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación 22 (45), 57-64, 2015
622015
Users' intrinsic and extrinsic drivers to use a web-based educational environment
MJ Sánchez-Franco, B Peral-Peral, ÁF Villarejo-Ramos
Computers & Education 74, 81-97, 2014
542014
De la brecha digital a la brecha psico-digital: Mayores y redes sociales= From Digital Divide to Psycho-digital Divide: Elders and Online Social Networks
B Peral-Peral, J Arenas-Gaitán, ÁF Villarejo-Ramos
De la brecha digital a la brecha psico-digital: Mayores y redes sociales …, 2015
522015
Dirección de la fuerza de ventas
EC Castro, AN García, BP Peral
ESIC Editorial, 2003
372003
Technology Acceptance Model y mayores:¿ la educación y la actividad laboral desarrollada son variables moderadoras?
BP Peral, JA Gaitán, MÁ Ramón-Jerónimo
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC 18 (1), 43-56, 2014
282014
Users’ perception of visual design and the usefulness of a web-based educational tool
MJ Sánchez-Franco, ÁF Villarejo-Ramos, B Peral-Peral, ...
Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1916-1921, 2013
172013
Gender roles in social network sites from generation Y
FJ Rondán-Cataluña, B Sanz-Altamira, B Peral-Peral
Journal of technology management & innovation 12 (4), 1-9, 2017
152017
A posteriori segmentation of elderly internet users: applying PLS-POS
J Arenas-Gaitán, AF Villarejo Ramos, B Peral-Peral
Marketing Intelligence & Planning 38 (3), 340-353, 2020
142020
Technology acceptance model y mayores:¿ la educación y la actividad laboral desarrollada son variables moderadoras?
B Peral Peral, J Arenas Gaitán, M Ramón Jerónimo
Revista Española de Investigación de Marketing, 18 (1), 43-56., 2014
122014
Gender in the Elderly Internet Users
J Arenas-Gaitán, B Peral-Peral, MÁ Ramón-Jerónimo
Strategies in E-Business: Positioning and Social Networking in Online …, 2014
122014
Self-efficacy and anxiety as determinants of older adults’ use of Internet Banking Services
B Peral-Peral, ÁF Villarejo-Ramos, J Arenas-Gaitán
Universal Access in the Information Society 19, 825-840, 2020
112020
Grupos de mayores en la banca electrónica. Segmentación de clases latentes con PLS-POS
J Arenas Gaitán, B Peral Peral, ÁF Villarejo Ramos
XVIII Congreso de Marketing AEMARK (2016), pp. 611-626., 2016
102016
El uso de los servicios online por los mayores: análisis de la banca por Internet
ÁF Villarejo Ramos, B Peral Peral, J Arenas Gaitán
Aula abierta, 47 (1), 97-106., 2018
82018
From digital divide to psycho-digital divide: elders and online social networks
BP Peral, JA Gaitán, ÁFV Ramos
82015
El papel de las variables sociodemográficas en el uso de las aplicaciones basadas en internet por los Mayores
B Peral Peral, J Arenas Gaitán, M Ramón Jerónimo
Innovar 23 (48), 55-66, 2013
82013
Strategies in E-Business
J Arenas, B Peral-Peral, M Ramón-Jerónimo
Springer US, 2014
72014
El papel de las variables sociodemográficas en el uso de las aplicaciones basadas en Internet por los Mayores
BP Peral, MÁR Jerónimo, JA Gaitán
INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 23 (48), 55-65, 2013
72013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20