Seguir
Cristina Torrelles
Cristina Torrelles
Dirección de correo verificada de pip.udl.cat
Título
Citado por
Citado por
Año
Competencia de trabajo en equipo: definición y categorización
C Torrelles Nadal, JL Coiduras Rodríguez, S Isus, X Carrera, ...
Universidad de Granada. Grupo de Investigación FORCE, 2011
5612011
Effects of school-based multicomponent positive psychology interventions on well-being and distress in adolescents: A systematic review and meta-analysis
C Tejada-Gallardo, A Blasco-Belled, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Journal of Youth and Adolescence 49 (10), 1943-1960, 2020
1382020
La evaluación de la competencia'trabajo en equipo'de los estudiantes universitarios
G París Mañas, O Mas Torelló, C Torrelles Nadal
892016
An examination of the relationship between Emotional Intelligence, Positive Affect and Character Strengths and Virtues
NJB Agnès Ros-Morente, Carles Alsinet Mora, Cristina Torrelles Nadal, Ana ...
Anales de Psicología 34 (1), 63-67, 2017
78*2017
Emotional intelligence structure and its relationship with life satisfaction and happiness: New findings from the bifactor model
A Blasco-Belled, R Rogoza, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Journal of Happiness Studies 21 (6), 2031-2049, 2020
742020
Assessing teamwork competence
CT Nadal, GP Mañas, BS Bernadó, CA Mora
Psicothema 27 (4), 354-361, 2015
682015
The costs of the COVID-19 on subjective well-being: An analysis of the outbreak in Spain
A Blasco-Belled, C Tejada-Gallardo, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Sustainability 12 (15), 6243, 2020
652020
Eina d’avaluació de la competència de treball en equip
C Torrelles
Universitat de Lleida, 2011
442011
How does emotional intelligence predict happiness, optimism, and pessimism in adolescence? Investigating the relationship from the bifactor model
C Tejada-Gallardo, A Blasco-Belled, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Current Psychology 41 (8), 5470-5480, 2022
362022
La evaluación de competencias en una experiencia de formación dual de maestros: diferencias y semejanzas entre tutores de escuela y de universidad
J Coiduras Rodríguez, G París Mañas, C Torrelles Nadal, ...
Estudios pedagógicos (Valdivia) 40 (ESPECIAL), 29-48, 2014
232014
University of Lleida
C Torrelles-Nadal
Spain, 0
23
Fear of happiness through the prism of the dual continua model of mental health
A Blasco‐Belled, R Rogoza, C Alsinet, C Torrelles‐Nadal
Journal of Clinical Psychology 77 (10), 2245-2261, 2021
202021
Differentiating optimists from pessimists in the prediction of emotional intelligence, happiness, and life satisfaction: a latent profile analysis
A Blasco-Belled, R Rogoza, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Journal of Happiness Studies 23 (5), 2371-2387, 2022
172022
The study of character strengths and life satisfaction: A comparison between affective-component and cognitive-component traits
A Blasco-Belled, C Alsinet, C Torrelles-Nadal, A Ros-Morente
Anuario de Psicología 48 (3), 75-80, 2018
172018
The costs of the COVID-19 on subjective well-being: An analysis of the outbreak in Spain. Sustainability, 12 (15), 6243
A Blasco-Belled, C Tejada-Gallardo, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
132020
El trabajo en equipo: dominio competencial en diferentes grados de la Universitat Autònoma de Barcelona y de la Universitat de Lleida.
OM Torelló, GP Mañas, CT Nadal
UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 55-66, 2016
112016
Virtuous humor and the dispositions towards ridicule and laughter: Investigating their contribution to happiness
A Blasco-Belled, R Rogoza, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Current Psychology 42 (19), 16259-16267, 2023
82023
Du changement dans l'évaluation du travail d'équipe: validation de l'outil RUTE
C Torrelles, J Coiduras, X Carrera, S Isus
Les dossiers des sciences de l’éducation 31, 101-116, 2014
82014
a.(2011). Competencia de trabajo en equipo: definición y categorización
C Torrelles, J Coiduras, S Isus, FX Carrera, G París, JM Cela
Profesorado. Revista de curriculum y formación del profesorado 5 (3), 229-344, 1989
61989
Eina d’avaluació de la competència de treball en equip [Teamwork competence assessment tool]
C Torrelles
Tesis doctoral, Facultat de Ciències de l’Educació, Universitat de Lleida …, 2011
52011
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20