Seguir
Gisela Ammetller
Gisela Ammetller
Associate Professor of Marketing, Universitat Oberta de Catalunya
Dirección de correo verificada de uoc.edu
Título
Citado por
Citado por
Año
Principios y estrategias de marketing
I Rodríguez-Ardura, G Ammetller
Principios y estrategias de marketing, 1-680, 2018
221*2018
Principios y estrategias de marketing: vol. II
I Rodríguez Ardura, G Ammetller Montes, G Maraver Tarifa, ...
Principios y estrategias de marketing: vol. II, 2018
38*2018
Entorno innovador, iniciativa emprendedora y desarrollo local
M Castells, J Vilaseca, J Lladós, G Ammetller, I Esteban, M Fernández, ...
Octaedro, 2007
38*2007
Principios y estrategias de marketing (Vol. 1)
I Rodríguez, G Ammetller
Barcelona: Editorial UOC, 2018
272018
A narrative perspective on international entrepreneurship: Comparing stories from the United States, Spain, and China
SD Williams, G Ammetller, I Rodríguez-Ardura, X Li
IEEE Transactions on Professional Communication 59 (4), 379-397, 2016
272016
Narratives of international women entrepreneurs: An exploratory case study of identity negotiation in technology startups
SD Williams, G Ammetller, I Rodríguez-Ardura, X Li
IEEE Transactions on Professional Communication 63 (1), 39-51, 2020
232020
Entrepreneurial decisions: Insights into the use of support services for new business creation
G Ammetller, I Rodríguez-Ardura, J Lladós-Masllorens
South African Journal of Business Management 45 (4), 11-20, 2014
182014
Academic impact and perceived value of Wikipedia as a primary learning resource in higher education
A Meseguer-Artola, I Rodríguez-Ardura, G Ammetller, E Rimbau-Gilabert
El profesional de la información (EPI) 29 (3), 2020
172020
Dirección de marketing
IR Ardura, GM Tarifa, AIJ Zarco, MJM Argüelles, GA Montes
UOC, Universitat Oberta de Catalunya, 2019
10*2019
Learning with Wikipedia in higher education: Academic performance and students’ quality perception
A Meseguer-Artola, I Rodríguez-Ardura, G Ammetller, E Rimbau-Gilabert
The International Research & Innovation Forum, 117-124, 2019
92019
Dirección de marketing I
I Rodríguez, G Ammetller, Ò López
Barcelona: Universitat Oberta de Catalunya, 2004
92004
Innovación y nuevas estrategias competitivas en el sector de servicios menos intensivo en conocimiento: la industria turística, el comercio y el transporte
LA Garay, G Ammetller
Economía del turismo, 33-52, 2004
62004
A Review of Online Consumer Behaviour Research: Main Themes and Insights
I Rodríguez-Ardura, FJ Martínez-López, JC Gázquez-Abad, G Ammetller
The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientationsin a Dynamic …, 2011
5*2011
Research & Innovation Forum 2019: Technology, Innovation, Education, and Their Social Impact
A Visvizi, MD Lytras
Springer Nature, 2019
42019
How do the experiences of virtual presence and flow differ? Evidence from engineering and ICT online education
I Rodríguez-Ardura, A Meseguer-Artola, G Ammetller
The International journal of engineering education 32 (4), 1579-1585, 2016
42016
Luis Alfonso y Ammetller Montes, Gisela (2010) Innovación y nuevas estrategias competitivas en el sector de servicios menos intensivos en conocimiento: la industria turística …
G Tamajón
Edita Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Barcelona, 0
3
Improving hypermedia teaching resources - New designs for e-learning environments
I Rodríguez Ardura, AI Jiménez Zarco, G Ammetller Montes, ...
Rodriguez, I.; Jimenez, AI; Ammetller, G.; Pacheco, MC (2009)." Improving …, 2010
22010
Comportament del consumidor i productes de suport a la creació i al creixement d'empreses: una anàlisi empírica de la conducta de l'emprenedor en espais d'incubació
G Ammetller
Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institute (IN3), 2011
12011
Nuevas ideas para los mercados electrónicos. Marketing... ¿postmoderno?
I Rodríguez-Ardura, AI Jiménez-Zarco, G Ammetller, MCP Bernal
MK Marketing + Ventas, 32-37, 2007
12007
Marketing digital y comercio electrónico
G Ammetller
Harvard Deusto Business Research 10 (1), 248-249, 2021
2021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20