Seguir
Esteban VÁZQUEZ-CANO (ORCID: 0000-0002-6694-7948)
Esteban VÁZQUEZ-CANO (ORCID: 0000-0002-6694-7948)
UNED Professor Faculty of Education (Profesor Titular)
Dirección de correo verificada de edu.uned.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Visual programming languages integrated across the curriculum in elementary school: A two year case study using “Scratch” in five schools
JM Sáez-López, M Román-González, E Vázquez-Cano
Computers & Education 97, 129-141, 2016
7312016
Mobile distance learning with smartphones and apps in higher education.
E Vazquez-Cano
Educational Sciences: Theory and Practice 14 (4), 1505-1520, 2014
3362014
La expansión del conocimiento en abierto: los MOOC
E Vázquez, E López, JL Sarasola
Barcelona: Octaedro, 2013
278*2013
The future of MOOCs: Adaptive learning or business model?
J Daniel, EV Cano, MG Cervera
RUSC. Universities and Knowledge Society Journal 12 (1), 64-73, 2015
2452015
University students’ digital competence in three areas of the DigCom 2.1 model: A comparative study at three European universities
E López-Meneses, FM Sirignano, E Vázquez-Cano, JM Ramírez-Hurtado
Australasian Journal of Educational Technology 36 (3), 69-88, 2020
2132020
The impact of digital mobile devices in higher education
ML Sevillano-García, E Vázquez-Cano
Journal of Educational Technology & Society 18 (1), 106-118, 2015
2092015
Financial technology: review of trends, approaches and management
E Abad-Segura, MD González-Zamar, E López-Meneses, ...
Mathematics 8 (6), 951, 2020
1592020
The effect of programming on primary school students’ mathematical and scientific understanding: educational use of mBot
JM Sáez-López, ML Sevillano-García, E Vazquez-Cano
Educational Technology Research and Development 67 (6), 1405-1425, 2019
1572019
Dispositivos digitales móviles en Educación: El aprendizaje ubicuo
E Vázquez-Cano, ML Sevillano
Narcea Ediciones, 2015
1572015
Los MOOC y la educación superior: la expansión del conocimiento
EV Cano, EL Meneses
Profesorado. Revista de Currículum y Formación de Profesorado 18 (1), 3-12, 2014
1482014
Chatbot to improve learning punctuation in Spanish and to enhance open and flexible learning environments
E Vázquez-Cano, S Mengual-Andrés, E López-Meneses
International Journal of Educational Technology in Higher Education 18, 1-20, 2021
1472021
Exploring application, attitudes and integration of video games: MinecraftEdu in middle school
JM Sáez-López, J Miller, E Vázquez-Cano, MC Domínguez-Garrido
Sáez-López, JM, Miller, J., Vázquez-Cano, E., & Domínguez-Garrido, MC (2015 …, 2015
1402015
Posibilidades de utilización de la Geolocalización y Realidad Aumentada en el ámbito educativo
JF Cadavieco, E Vázquez-Cano
Educación XX1 20 (2), 319-342, 2017
1372017
Análisis e implicaciones del impacto del movimiento MOOC en la comunidad científica: JCR y Scopus (2010-13)
O en Sevilla
1351988
Uso de la realidad aumentada como recurso didáctico en la enseñanza universitaria
J Cabero-Almenara, E Vázquez-Cano, E López-Meneses
Formación universitaria 11 (1), 25-34, 2018
1292018
Mobile learning with Twitter to improve linguistic competence at secondary schools
E Vazquez
New Educational Review 29 (3), 134-147, 2012
1242012
Analysis of interpersonal competences in the use of ICT in the Spanish university context
E Vázquez-Cano, M León Urrutia, ME Parra-González, E López Meneses
Sustainability 12 (2), 476, 2020
1022020
Análisis lexicométrico de la especificidad de la escritura digital del adolescente en WhatsApp
E Vázquez-Cano, S Mengual-Andrés, R Roig-Vila
RLA. Revista de lingüística teórica y aplicada 53 (1), 83-105, 2015
942015
Analysis and Implications of the Impact of MOOC Movement in the Scientific Community: JCR and Scopus (2010-13)
E Lopez-Meneses, E Vazquez-Cano, P Roman
Comunicar: Revista Científica de Comunicacíon y Educacíon 22 (44), 73-80, 2015
942015
El videoartículo: nuevo formato de divulgación en revistas científicas y su integración en MOOCs
E Vazquez-Cano
Comunicar 21 (41), 83-91, 2013
942013
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20