Which attention is needed for implicit sequence learning? L Jiménez, C Mendez Journal of experimental Psychology: learning, Memory, and cognition 25 (1), 236, 1999 | 426 | 1999 |
Comparing direct and indirect measures of sequence learning A Jiménez García, L., Méndez Paz, C., Cleeremans : Journal of Experimental Psychology. Learning, Memory and Cognition 22, 948-969, 1996 | 284 | 1996 |
Implicit sequence learning with competing explicit cues L Jiménez, C Méndez The Quarterly Journal of Experimental Psychology Section A 54 (2), 345-369, 2001 | 92 | 2001 |
La implantación del sistema de créditos europeo como una oportunidad para la innovación y mejora de los procedimientos de enseñanza/aprendizaje en la Universidad CM Paz Revista española de Pedagogía, 43-62, 2005 | 91 | 2005 |
Contextual fear conditioning differs for infant, adolescent and adult rats N Esmorís Arranz, F., Méndez Paz, C. & Spear Behavioral Processes 78, 340-350, 2008 | 64* | 2008 |
Automatic Imitation and Spatial Compatibility in a Key-pressing Task C Jiménez, L., Recio, S., Méndez, A., Lorda, M.J., Permuy, B. & Méndez Acta Psychologica 141, 96-103, 2012 | 25 | 2012 |
: Emulation and Mimicry in School Students with Typical Development and with High Functioning Autism. C Jiménez, L., Lorda, M.J., & Méndez Journal of Autism and Developmental Disorders 44, 1597-1608, 2014 | 15 | 2014 |
It is harder than you think: On the boundary conditions of exploiting congruency cues. L Jiménez, C Méndez, E Abrahamse, S Braem Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition 47 (10 …, 2021 | 10 | 2021 |
Measures of awareness and of sequence knowledge A Jiménez García, L, Méndez Paz, C. Cleeremans Psyche: An interdisciplinary Journal of research on consciousness 2, 2-33, 1996 | 10* | 1996 |
Condicionamiento con estímulos enmascarados: Desarrollo de efectos de priming como evidencia de aprendizaje asociativo no consciente C Jiménez García, L, Lorda Sánchez, M.J., Méndez Paz Estudios de Psicología 49, 33-50, 1993 | 9* | 1993 |
Aprendizaje implícito: Tres aproximaciones a la cuestión del aprendizaje sin conciencia MJ Jiménez García, L., Méndez Paz, C. Lorda Sánchez Estudios de Psicología 51, 99-126, 1994 | 8* | 1994 |
Increasing control improves further control, but it does not enhance memory for the targets in a face–word Stroop task L Jiménez, C Méndez, O Agra, J Ortiz-Tudela Memory & Cognition 48, 994-1006, 2020 | 6 | 2020 |
La atención II: un enfoque pluridisciplinar CM Paz Promolibro, 2001 | 6 | 2001 |
Mimicry deficits in autism are not just storm effects MJ Jiménez, L., Ortiz-Tudela, J., Méndez, C. & Lorda Research in Autism Spectrum Disorders 17, 64-69, 2015 | 5 | 2015 |
Adquisición automática e implícita: precisiones acerca del papel de la atención C Méndez, L Jiménez Cognitiva, 1998 | 5 | 1998 |
Aprendizaje implícito, atención y conciencia en una tarea de tiempo de reacción serial MJ Jiménez García, L., Méndez Paz, C., Lorda Sánchez Revista de Psicología General y Aplicada 46, 245-255, 1993 | 5* | 1993 |
Does incidental sequence learning allow us to better manage upcoming conflicting events? L Jiménez, E Abrahamse, C Méndez, S Braem Psychological Research 84, 2079-2089, 2020 | 4 | 2020 |
Las claves contextuales y la edad en la generalización de lo aprendido por observación M Peralbo, RV Lazo, CM Paz Revista de psicología general y aplicada: Revista de la Federación Española …, 1990 | 4 | 1990 |
Efectos del modelado sobre la conducta de fumar: el papel de las consecuencias de la conducta del modelo I Fraga, C Méndez, M Peralbo Análisis y Modificación de Conducta 22 (81), 139-172, 1996 | 3 | 1996 |
La localización espacial de la señal de aviso en el aprendizaje de evitación C Esmorís Arranz, F., Albo Gómez, Méndez Paz Revista de Psicología General y Aplicada 47, 259-265, 1994 | 3* | 1994 |