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Andreu Van Hooft
Andreu Van Hooft
Assistant Professor - Centre for Language Studies - Radboud University
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English in product advertisements in Belgium, France, Germany, the Netherlands and Spain
M Gerritsen, C Nickerson, A Van Hooft, F Van Meurs, U Nederstigt, ...
World Englishes 26 (3), 291-315, 2007
2462007
Finding the Tipping Point: Visual Metaphor and Conceptual Complexity in Advertising
M Mulken, A Hooft, U Nederstigt
Journal of Advertising 43 (4), 333-343, 2014
1532014
English in product advertisements in non-English-speaking countries in Western Europe: Product image and comprehension of the text
M Gerritsen, C Nickerson, A Van Hooft, F Van Meurs, H Korzilius, ...
Journal of Global Marketing 23 (4), 349-365, 2010
1382010
Promoting intercultural communicative competence through foreign language courses
B Planken, A Van Hooft, H Korzilius
Business Communication Quarterly 67 (3), 308-315, 2004
962004
Birds of different feathers? The relationship between multicultural personality dimensions and foreign language mastery in business professionals working in a Dutch …
H Korzilius, A Van Hooft, B Planken, C Hendrix
International Journal of Intercultural Relations 35 (5), 540-553, 2011
742011
A Change will do you good. Paradoxical effects of higher degrees of logo change on logo recognition, logo appreciation core values fit, and brand attitudes
A Van Hooft, E Das
London: European Advertising Academy/Birkbeck School of Business Economics …, 2015
612015
Het logo: drager van kernwaarden
A Van Hooft, L Wiskerke, J Brink
582007
A longitudinal study on intercultural awareness and foreign language acquisition in the Netherlands
H Korzilius, A Van Hooft, B Planken
Journal of Intercultural Communication 7 (3), 1-08, 2007
452007
La negociación intercultural: un punto de encuentro. La relación del uso de la lengua y los valores culturales
A Van Hooft, H Korzilius
Bordoy, M., van Hooft, A., Sequeros, A. eds, 44-56, 2001
362001
Cultural Differences? Visual Metaphor in Advertising: Comprehension and Tolerance of Ambiguity in Four European Countries.
A van Hooft, M van Mulken, U Nederstigt
Advances in Advertising Research (Vol. IV), 351-364, 2013
272013
Language choice and persuasiveness. The effects of the use of English in product advertisements in Hong Kong
A van Hooft, TP Truong
The Language Factor in International Business: New Perspectives on Research …, 2012
252012
In Arabic, English, or a mix? Egyptian consumers’ response to language choice in product advertisements, and the role of language attitudes
A van Hooft, F van Meurs, D Spierts
Advances in advertising research VIII: Challenges in an age of dis …, 2017
242017
La conciencia intercultural y la adquisición de segundas lenguas ¿Predice el dominio de segundas lenguas el desarrollo de la conciencia intercultural?
BP Andreu van Hooft Comajuncosas, Hubert Korzilius
El español, lengua del mestizaje y la interculturalidad. XIII Congreso …, 2003
17*2003
La conciencia intercultural y la adquisición de segundas lenguas¿ Predice el dominio de segundas lenguas el desarrollo de la conciencia intercultural?
A van Hooft, H Korzilius, BC Planken
Murcia: Universidad de Murcia, 2003
172003
¿ Un espacio literario intercultural en España? El polisistema interliterario en el estado español a partir de las traducciones de las obras pertenecientes a los sistemas …
A van Hooft
Santiago de Compostela: Universidade de Santiago de Compostela, 2005
142005
Textos y discursos de especialidad: El Español de los negocios
APJV van Hooft
BRILL, 2016
112016
El valor añadido de los anglicismos en la publicidad española. El impacto y la valoración social de las voces inglesas en los anuncios de la revista Elle
A Van Hooft
Frankfurt am Main: Peter Lang, 2006
112006
La negociación Intercultural: Un ejercicio práctico
J Bolten, A van Hooft Comajuncosas
Verlag Wissenschaft & Praxis, 1999
91999
La presencia del inglés en la red de Internet en lengua española: Las ofertas de empleo en www. monster. es
A Van Hooft
Revista signos 48 (88), 250-269, 2015
82015
Bilingual consumers’ response to the use of Catalan and Spanish in advertising in Catalonia
A Van Hooft, F van Meurs, I van Mierlo
Advances in advertising research X: Multiple touchpoints in brand …, 2019
72019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20