Trends in educational research about e-learning: A systematic literature review (2009–2018) J Valverde-Berrocoso, MC Garrido-Arroyo, C Burgos-Videla, ... Sustainability 12 (12), 5153, 2020 | 519 | 2020 |
Adaptaciones curriculares: Convergencias y divergencias de su implementación en el profesorado chileno BA Navarro-Aburto, IA Arriagada Puschel, S Osse-Bustingorry, ... Revista electrónica educare 20 (1), 322-339, 2016 | 105 | 2016 |
Fear of COVID-19 scale: Validity, reliability and factorial invariance in Argentina’s general population T Caycho-Rodríguez, LW Vilca, M Cervigni, M Gallegos, P Martino, ... Death Studies 46 (3), 543-552, 2022 | 81 | 2022 |
Trends in educational research about e-learning: A systematic literature review (2009–2018). Sustainability, 12 (12), 5153 J Valverde-Berrocoso, MC Garrido-Arroyo, C Burgos-Videla, ... | 69 | 2020 |
Cross-cultural measurement invariance of the fear of COVID-19 scale in seven Latin American countries T Caycho-Rodríguez, PD Valencia, LW Vilca, M Cervigni, M Gallegos, ... Death Studies 46 (8), 2003-2017, 2022 | 61 | 2022 |
Socio-demographic variables, fear of COVID-19, anxiety, and depression: Prevalence, relationships and explanatory model in the general population of seven Latin American countries T Caycho-Rodriguez, JM Tomas, LW Vilca, C Carbajal-Leon, M Cervigni, ... Frontiers in psychology 12, 695989, 2021 | 44 | 2021 |
Digital competence analysis of university students using latent classes CG Burgos-Videla, WA Castillo Rojas, E López Meneses, J Martínez Education Sciences 11 (8), 385, 2021 | 42 | 2021 |
COVID-19 in Latin America: A bibliometric analysis of scientific publications in health M Gallegos, M Cervigni, AJ Consoli, T Caycho-Rodríguez, FA Polanco, ... Electronic Journal of General Medicine 17 (6), em261, 2020 | 38 | 2020 |
PROYECTO DIFPRORET: Análisis de las dificultades, propuestas y retos educativos ante el COVID-19 CB Videla, E Vázquez-Cano, E López-Meneses, RA Orrego IJERI: International Journal of Educational Research and Innovation, 17-34, 2021 | 35 | 2021 |
DIFPRORET PROJET: Analysis of educational difficulties, proposals and challenges facing the COVID-19 C Burgos-Videla, E Vázquez-Cano, E López-Meneses, R Adaos-Orrego Ijeri-International Journal of Educational Research and Innovation, 17-34, 2021 | 20 | 2021 |
Sociedad Interamericana de Psicología: Historia y proyección estratégica MO Gallegos de San Vicente, G Salas, R Ardila, T Caycho Rodriguez, ... Sociedad Mexicana de Psicología, 2018 | 17 | 2018 |
Realidad aumentada (RA) y procesos didácticos en la universidad: estudio descriptivo de nuevas aplicaciones para el desarrollo de competencias digitales E Vázquez Cano, J Gómez Galán, CG Burgos Videla, E López Meneses Universidad de Almería, 2020 | 15 | 2020 |
Caracterización del discurso sobre innovación curricular en FID en universidades de Chile CG Burgos-Videla, KP Bravo, YIH Gutiérrez, MV Olivares Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, 201-234, 2018 | 12 | 2018 |
The impact of long Covid on people’s capacity to work M Gallegos, ML Morgan, C Burgos-Videla, T Caycho-Rodríguez, ... Annals of work exposures and health 67 (7), 801-804, 2023 | 8 | 2023 |
Educación en tiempos de pandemia E López Meneses, C Bernal-Bravo, C Burgos Videla, A Luque de la Rosa Educación en tiempos de Pandemia, 1-179, 2021 | 7 | 2021 |
The impact of Covid-19 on Latin American Psychology: research, profession, and public policy M Gallegos, F Morales Calatayud, E Saforcada, W Lopéz Lopéz, ... Estudos de Psicologia (Campinas) 39, e200165, 2022 | 6 | 2022 |
Comunicación de medidas sanitarias de distanciamiento por COVID-19 en medios de comunicación: Un análisis cualitativo M Campillay Campillay, C Burgos Videla, A Calle Carrasco, ... Psicoperspectivas 20 (3), 6-17, 2021 | 6 | 2021 |
Curricular Adaptations: Similarities and Differences of their Implementation in Chilean Faculty BA Navarro-Aburto, IA Arriagada Puschel, S Osse-Bustingorry, ... Revista Electrónica Educare 20 (1), 322-339, 2016 | 6 | 2016 |
Nuevas propuestas para una educación de calidad en Chile, el programa Acciona y sus alcances: The Acciona Program and its Scope CG Burgos-Videla Revista Electrónica Educare 19 (2), 257-283, 2015 | 6 | 2015 |
Indagación metodológica creativa para el desarrollo de estrategias metacognitivas en estudiantes con talento académico. CB Videla International Journal of Developmental and Educational Psychology 2 (1), 163-175, 2014 | 6 | 2014 |