Seguir
Teresa García
Teresa García
Dirección de correo verificada de unavarra.es
Título
Citado por
Citado por
Año
An extension of the Theory of Planned Behavior to predict willingness to pay for the conservation of an urban park
N López-Mosquera, T García, R Barrena
Journal of environmental management 135, 91-99, 2014
2882014
Corporate social responsibility and financial performance: the Spanish case
C Madorran, T Garcia
Revista de Administração de Empresas 56, 20-28, 2016
1262016
Analysis of personal and cultural values as key determinants of novel food acceptance. Application to an ethnic product
R Barrena, T García, M Sánchez
Appetite 87, 205-214, 2015
722015
The wine consumption preferences of young people: a Spanish case study
T Garcia, R Barrena, I Grande
International Journal of Wine Business Research 25 (2), 94-107, 2013
402013
Determinants of food expenditure patterns among older consumers. The Spanish case
T García, I Grande
Appetite 54 (1), 62-70, 2010
372010
The effect of emotions on purchase behaviour towards novel foods. An application of Means–End chain methodology
R Barrena, T García, M Sánchez
Agrekon 56 (2), 173-190, 2017
342017
The effect of consumer innovativeness in the acceptance of a new food product. An application for the coffee market in Spain
MRB Figueroa, TGL de Meneses
Spanish journal of agricultural research 11 (3), 578-592, 2013
312013
A model for the valuation of farmland in Spain: The case for the use of multivariate analysis
T Garcia, I Grande
Journal of Property Investment & Finance 21 (2), 136-153, 2003
272003
An analysis of the decision structure for food innovation on the basis of consumer age
R Barrena, T García, D Camarena
The International Food And Agribusiness Management Review 18 (3), 149-170, 2015
262015
Preferencias del visitante de establecimientos de turismo rural. Estudio en Navarra
TGL de Meneses, RB Figueroa
Cuadernos de Turismo, 141-153, 2013
182013
Determinantes socioeconómicos y emocionales en el consumo de nuevos alimentos. Un estudio piloto
R Barrena Figueroa, T García López de Meneses, N López Mosquera
ITEA-Información Técnica Económica Agraria, 2016, 112 (1), 88-103, 2016
82016
Economic assessment of the use and conservation of suburban parks. Two cases in Spain
N López Mosquera, T García López de Meneses, R Barrena Figueroa
New Medit: Mediterranean Journal of Economics, Agriculture and Environment …, 2014
42014
Análisis de las preferencias del consumo de vinos IGP por parte del segmento joven de la población. Aplicación a la DO Navarra.
T García
32010
Socio-economic and emotional determinants in the consumption of new food. A pilot study.
R Barrena, T García, N López-Mosquera
22016
INNOVACIÓN SOSTENIBLE. CONOCIMIENTO Y CONSUMO DE HORTALIZAS Y VERDURAS DE TEMPORADA POR PARTE DEL NUEVO CONSUMIDOR
R Barrena, T García
CL al., XI Congreso de la Asociación Española de Economía Agraria, 382-388, 2017
12017
Sistemas de conocimiento e innovación agrícolas (AKIS) en Navarra: análisis de los agentes asesores
R Barrena Figueroa, T García López de Meneses, G Marcos Matas, ...
Universidad Politécnica de Cartagena, 2021
2021
The structure of consumer decision-making and sensory innovations in wine labeling
R Barrena Figueroa, T García López de Meneses, E Pindado Tapia
Spanish Journal of Agricultural Research, 19 (4), 10-0, 2021
2021
Corporate social responsibility and financial performace: the Spanish case
C Madorrán García, T García López de Meneses
Revista de Administração de Empresas, 2016, 56 (1), 20-28, 2016
2016
Visitor's preferences of rural tourism. Study in Navarre.
TGL de Meneses, RB Figueroa
Cuadernos de Turismo, 2013
2013
Preferencias del visitante de turismo rural. Estudio en Navarra.
T García López de Meneses, R Barrena Figueroa
Cuadernos de turismo, Nº 32 (2013), 2013
2013
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20