Felipe Maldonado
Felipe Maldonado
Dirección de correo verificada de essex.ac.uk - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Aligning popularity and quality in online cultural markets
P Van Hentenryck, A Abeliuk, F Berbeglia, F Maldonado, G Berbeglia
Proceedings of the International AAAI Conference on Web and Social Media 10 (1), 2016
212016
Popularity Signals in Trial-Offer Markets with Social Influence and Position Bias
F Maldonado, P Van Hentenryck, G Berbeglia, F Berbeglia
European Journal of Operational Reseach 266 (2), 775-793, 2018
122018
Asymptotic Optimality of Myopic Optimization in Trial-Offer Markets with Social Influence.
A Abeliuk, G Berbeglia, F Maldonado, P Van Hentenryck
IJCAI, 2458-2464, 2016
42016
Pricing under a multinomial logit model with non linear network effects
F Maldonado, G Berbeglia, P Van Hentenryck
arXiv preprint arXiv:2005.03352, 2020
22020
Electricity Spot Market Design 2030-2050
M Bichler, HU Buhl, Buhl, G Fridgen, V Gretschko, L Hanny, J Knörr, ...
https://doi.org/10.24406/fit-n-621457, 2021
2021
Modelling consumer behaviour in the presence of network effects
F Maldonado
Australian National University, 2020
2020
Asymptotic Optimality of Myopic Optimization in Trial-Offer Markets with Social Influence
G BERBEGLIA, A Abeliuk, F Maldonado, P Van Hentenryck
AAAI Press/International Joint Conferences on Artificial Intelligence, 2016
2016
ESTUDIO DE UNA DINAMICA ADAPTATIVA PARA JUEGOS REPETIDOS Y SU APLICACION A UN JUEGO DE CONGESTION.
F Maldonado
University of Chile, 2012
2012
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–8