Evaluation of SALC Inclusiveness: What Do Our Users Think? C Pemberton, E Marzin, J Mynard, I Wongsarnpigoon JASAL Journal 4 (1), 5-31, 2023 | 1 | 2023 |
Hecho en México: Reflexiones de docentes en formación sobre el proceso de diseño de material didáctico con contenido cultural EA Marzin, K Zimányi, PMA Houde Decires 24 (30), 47-70, 2023 | 1 | 2023 |
Experiences of a foreign language assistantship in Mexico: a case study EA Marzin Open University, 2023 | | 2023 |
Experiencias de futuros docentes impartiendo cursos de IFE a estudiantes universitarios de música y literatura en México K Zimányi, E Marzin, PMA Houde Revista de Lenguas para Fines Específicos 28 (2), 260-275, 2022 | | 2022 |
Happy to Help: Reflections on Learning Advisors’ Emotions E Marzin, C Pemberton, S Takada JASAL Journal 3 (2), 33-41, 2022 | | 2022 |
44th International MEXTESOL Convention Strengthening Learning Communities PMA Houde, E Marzin | | 2017 |
INTERCULTURAL COMPETENCE THROUGH REFLECTIVE COLLABORATION WITH FRENCH AS A FOREIGN LANGUAGE ASSISTANTS IN MEXICO EA Marzin [2018] Congreso Internacional de Educación y Aprendizaje, 2017 | | 2017 |
Evaluación entre iguales en la expresión oral: desarrollo de la conciencia correctiva en clase de francés como lengua extranjera E Marzin, PMA Houde Matices en Lenguas Extranjeras, 1-26, 2012 | | 2012 |
Promoting Learner Reflection Through a Card Game: An Exploratory Study S Takada, E Marzin, E Castro | | |
Mixed-Modality: Combining language classes and autonomous learning in CAADI P Houde, E Marzin | | |
Student Perspectives on In-House Support Materials H Ubukata, E Marzin, I Wongsarnpigoon | | |
Evaluating SALC Inclusiveness: How are we doing? J Mynard, I Wongsarnpigoon, C Pemberton, E Marzín | | |